BWH HOTEL GROUP® breidt uit met hotels in Noord-Amerika, Europa en Azië

BWH Hotel Group

Als een van ’s werelds toonaangevende hotelbedrijven met 19 merken in elk segment – van luxe tot economy – blijft de BWH Hotel Group indruk maken in  regio’s over de hele wereld met de uitbreiding van verschillende nieuwe properties in Noord-Amerika, Europa en Azië. Reizigers kunnen uitkijken naar nieuwe hotels van de BWH Hotel Group in de Verenigde Staten, India, Denemarken, Oostenrijk, Thailand, Zweden, de Filippijnen, Duitsland, Griekenland, Spanje, Japan en Engeland. 

“Terwijl de heropleving in de reisindustrie doorgaat, zijn we  trots  dat we ons portfolio kunnen uitbreiden naar belangrijke bestemmingen over de hele wereld”, aldus Larry Cuculic, President en Chief Executive Officer van BWH Hotel Group. “Als internationaal bedrijf zijn we gefocust op het zorgvuldig groeien en uitbreiden van onze footprint om ervoor te zorgen dat we uitzonderlijke reiservaringen kunnen bieden aan gasten over de hele wereld. Bij de BWH Hotel Group is er een merk voor elk type reiziger – van chique-, luxe- en lifestylehotels tot middelgrote en economy-merken.” 

Geselecteerde hotels die tot de portefeuille toetreden, zijn onder andere: 

De BWH Hotel Group is het jaar met een enorm momentum begonnen, met nieuwe hotels in Noord-Amerika, Europa en Azië en met plannen voor verdere groei gedurende het jaar. Met een portfolio van ongeveer 4.500 hotels in meer dan 100 landen en gebieden wereldwijd, wil de BWH Hotel Group voortbouwen op haar sterke vastgoedportfolio om nog meer unieke te bieden aan reizigers en ontwikkelaars over de hele wereld. 

“We richten ons op het stimuleren van een uniek hotelaanbod dat aantrekkelijk is voor de volgende generatie reizigers en ontwikkelaars”, zegt Brad LeBlanc, Senior Vice President en Chief Development Officer, BWH Hotel Group. “Onze lifestyle- en boetiekmerken kennen enorm veel succes met merken als Aiden, die exponentieel groeien – dit merk is in de eerste maanden van 2023 gelanceerd in Denemarken en India en de portefeuille zal dit jaar verdubbelen. We merken ook veel succes met ons soft-brand aanbod dat ontwikkelaars meer flexibiliteit biedt en reizigers authentieke ervaringen geeft.” 

BWH Hotel Group heeft zijn franchise van soft-brand hotels uitgebreid en is van plan om alleen al in 2023 met meer dan 100 hotels toe te voegen. 

“We zijn zeer blij met de voortdurende groei van onze internationale aanwezigheid en de snelle internationale groei van de BWH Hotel Group met onze WorldHotels-portfolio”, aldus Ron Pohl, President, International Operations en WorldHotels. “Deze hotels zijn allemaal prachtige toevoegingen aan ons portfolio en bieden gasten een ideale hotelervaring in onze doelmarkten en landen.” 

De recente uitbreiding van de soft-franchise portfolio bestaat o.a. uit hotels in landen zoals Engeland, Griekenland, Duitsland, Japan, Nederland en Spanje. 

Nieuwe hotels zijn o.a.: 

Over BWH Hotel Group® 

BWH Hotel Group is een toonaangevend, internationaal hospitality-netwerk dat bestaat uit drie hotelbedrijven,  WorldHotels™ Collection, Best Western® Hotels & Resorts en SureStay Hotel Group®. Het internationale netwerk beschikt over ongeveer 4.500 hotels in meer dan 100 landen en gebieden wereldwijd*. Met 19 merken in elk segment, van economy tot luxe, voldoet de BWH Hotel Group aan de behoeften van ontwikkelaars en gasten in elke markt.