Verbeter de ervaring van je gasten met MYRA self service kiosken

In gesprekken met managers komen bepaalde thema’s steeds weer naar voor. Hotels willen meer en meer inspelen op de totale beleving van hun gasten.
Om deze reden is Focus Hospitality op zoek gegaan naar een oplossing die de ervaring en efficiëntie voor zowel de gast als het hotel kan verbeteren.
Die zoektocht leidde naar self-service kiosken, met name de Myra Kiosk voor check-in en check-out.

Vermijd lange wachtrijen
Bij lange wachtrijen aan de receptie, kan de gast gebruik maken van een self-service kiosk. Een kiosk maakt het mogelijk om gasten op piekmomenten snel én efficiënt te laten inchecken.

Vang personeelstekort beter op
Het vinden én behouden van receptiepersoneel kan een uitdaging zijn voor veel hotels.
Self-service kiosken bieden hierbij tal van voordelen:

  • Onlangs spraken we met een hotel dat geen receptionist kon voorzien tussen 19.00 en 23.00 uur. Voor hen biedt een kiosk een goede oplossing voor een groot deel van de gasten die na 19.00 uur nog wil inchecken.
  • Door het inzetten van een self-service kiosk, bespaar je niet alleen op workload, maar ook op personeelskosten. Permanente bemanning – 24/7, 365 dagen per jaar – is niet meer nodig.

Samenwerking met receptionist
Hoewel een self-service kiosk geen volledig receptieteam kan vervangen, kan het perfect ingezet worden samen met het receptieteam. De kiosk neemt de ‘administratieve en operationele’ afhandeling van check-in en check-out op zich, waardoor de receptionist zich meer kan richten op gastvrijheid en zo een persoonlijke interactie met de gasten kan hebben.

Maatwerkoplossingen
Myra biedt verschillende soorten kiosken aan, gaande van de staande tot de meer compactere modellen. En ze kunnen van kleur afgestemd worden op de huisstijl van het hotel.
De locatie van de kiosk kan ook worden aangepast aan de behoeften van het hotel.
Je kan dus zelf kiezen waar je de kiosk wil hebben, dicht bij de receptie, of in de inkom van het hotel of eerder op een centrale plaats, waar iedereen gemakkelijk bij kan.

Integratie en Extra opties
Het spreekt voor zich dat de Myra Kiosk naadloos geïntegreerd kan worden met PMS systemen, waaronder Protel Cloud PMS, Opera, Infor, …. Koppeling met het sleutelkaart systeem zorgt er voor dat de gast bij check-in direct de sleutelkaart in ‘ontvangst’ kan nemen. Alsook integratie met betalingsproviders (bvb Worldline) is mogelijk.

Extra mogelijkheden
MYRA ONLINE
Nooit meer wachten om in te checken. Je gasten kunnen online inchecken, waar ze ook zijn. Gasten ontvangen een unieke QR-code op hun telefoon zodra de registratie is voltooid. Bij aankomst scannen ze eenvoudig de QR-code met Myra om de kamersleutel te krijgen. (Voor hotels met een mobiele sleutel ontvangen gasten de mobiele sleutel direct op hun telefoon.

Laat een blijvende positieve indruk na bij jouw gast met Myra. De gastervaring begint al bij het inchecken en eindigt bij het uitchecken, waardoor het een essentieel onderdeel is van hun verblijf.

Wil je graag weten wat Focus Hospitality voor jouw hotel kan betekenen?
Aarzel niet om vrijblijvend contact op te nemen, we helpen je graag verder.

celine.snauwaert@focushospitality.be of mike.valcke@focushospitality.be
Focus Hospitality – +32 (0)3 535 05 10 – www.focushospitality.bewww.myra.es