Wat kunnen we verwachten van de INDEPENDENT HOTEL SHOW AMSTERDAM op 12 & 13 maart?

MEER DAN 200 GESELECTEERDE MERKEN

Het thema van deze vierde editie is Dreamland. De Independent Hotel Show haalt je even uit de dagelijkse realiteit en verwelkomt je in een wereld vol luxe dromen. Meer dan 200 geselecteerde merken laten de hospitality-trends van dit moment zien. Maar liefst 35% van de merken is nieuw ten opzichte van vorig jaar.

Een kleine greep uit de lijst van exposanten:

Sonte: een oplossing om van transparant glas melkglas te maken. (see video)
ZilverWerkt: gepassioneerde pensionado’s die je hotelteam kunnen ondersteunen
GauVendi: een AI-gestuurd salessysteem dat zorgt voor 20% meer revenue
Persiono: een systeem voor HR dat administratieve rompslomp uit handen neemt
Woodio Oy: Fins badkamerdesign dat luxe, innovatie en duurzaamheid verenigt
Lithos: Waarom zou een lichtschakelaar of stopcontact niet mooi kunnen zijn?
Aemster: innovatieve geurtechnologie voor hotels.

TALKS OVER ONDERWERPEN DIE SPELEN BINNEN DE HOTELLERIE

Ook op het podium staan weer nieuwe namen die thema’s aanraken die momenteel spelen in de hotellerie. Twee dagen lang vertellen experts op gebieden als marketing, personeelsmanagement, inclusiviteit en trends over de nieuwe ontwikkelingen binnen de hotellerie. Hieronder een kleine greep uit het seminar-programma

Luxury and the importance of personalisation

From 11:30 – 12:15, Hotel Innovation Stage
Miluska ’t Lam (hoofdredacteur Harper’s Bazaar) / Julia Riedmeier (Luxury Brand Strategist) Benno Leeser – (Eigenaar Gassan Diamonds)
Wat heeft personalisatie te maken met luxe en hoe kun je dit gebruiken om de ultieme gastervaring te creëren?


Talent-Driven Solutions for Hospitality Challenges

Kees Gabriëls (auteur van The Talentmanager): Hoe kun je de kracht van persoonlijk talent-management gebruiken om je medewerkers te laten groeien.

D&I – Cultivating a Culture of Inclusion: Dania Awin’s Roadmap for success in hospitality

Dania Awin (Content Manager Amnesty International / Global Diversity & Inclusion Board Member Soho House & Co): Hoe ga je om met diversiteit en zorg je voor gelijke behandeling van iedereen om hiermee een succesvol bedrijf te worden.

Brand Strategy – How Branding Drives Real Business Growth

Ron Simpson (oprichter The Avocado Show & Skybox): Hoe kun je een heldere en impact-volle brand-strategie ontwikkel

Navigating the Generational Landscape: Insights into Guest Behavior and Targeting Strategies

Edgar Keehnen (onderzoeksprogramma over gastvrijheid en ouderen) en David Chapman van WYSE, the Youth Travel Council): Wat zijn de verwachtingen en gedragingen van oudere en die van jongere gaste

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*