Groupe GM lanceert eerste hotellijn voor huidverzorgingsmerk Typology

Groupe GM, toonaangevend inzake guest amenity, kondigt met trots haar samenwerking aan met het gerenommeerde Franse huidverzorgingsmerk Typology. Dit partnerschap betekent het debuut van Typology in de hotelindustrie, waarbij het gebruik maakt van haar status als digitaal merk dat bekend staat om haar minimalistische, veilige, transparante en natuurlijke ingrediënten.
Deze nieuwe hotellijn weerspiegelt Typology’s inzet voor duurzaamheid, door schone formules te combineren met milieuvriendelijke verpakkingen die de minimalistische esthetiek en respectvolle ingrediënten van het merk laten zien. De vegan hotellijn van Typology bevat PEG- en sulfaatvrije formules, met tot 98% natuurlijke ingrediënten. Groupe GM heeft de productlijn eenvoudig gehouden, met minimale en duurzame verpakkingen.
Groupe GM zet zich in om de impact op het milieu te verminderen, met het ambitieuze doel om zuiver plastic afkomstig van fossiele brandstoffen uit te bannen en te kiezen voor duurzamere materialen, zoals gerecyclede of plantaardige alternatieven. Producten van de Groupe GM worden al gebruikt in meer dan 7.000 etablissementen wereldwijd, waaronder prestigieuze ketens zoals Mandarin Oriental, Accor, Four Seasons en Louvre Hotels Group.
Naar de website >>